dvousloupový zvedák mars (vyhledávání)

Vyhledávání výrazu 'dvousloupový zvedák mars':


Elektromechanický zvedák 7t - UZZC 7.1 a UZZC 7.2 Patkový elektromechanický zvedák - ST 12 a ST 12L Elektromechanický zvedák 7t - UZZC 7.1 a UZZC 7.2 Elektromechanický zvedák 7t - UZZC 7.1 a UZZC 7.2 Patkový elektromechanický zvedák - ST 12 a ST 12L Patkový elektromechanický zvedák - ST 12 a ST 12L Elektromechanický zvedák UZZC 7.1 o nosnosti 7t/stojan určený pro zvedání železničních kolejových vozidel, tramvají, vozů metra, autobusů, trolejbusů atd. Dodáváme soupravy o 4, 6, 8, 10 a 12 stojanech. Hydraulický systém podvozku.   Elektromechanický zvedák UZZC 7.2 o nosnosti 7t/stojan určený pro zvedání železničních kolejových vozidel, tramvají, vozů metra, autobusů, trolejbusů atd. Dodáváme soupravy o 4, 6, 8, 10 a 12 stojanech. Mechanický systém podvozku. Elektromechanický zvedák PZ 10 Elektromechanický zvedák o nosnosti 10t/stojan určený pro zvedání těžších železničních kolejových vozidel jako jsou např. vagóny, některé lokomotivy. Dodáváme soupravy o 4 stojanech. Zvedák PZ 10 je konstruován k vnitřnímu použití. Elektromechanický zvedák PZ 25   Elektromechanický zvedák o nosnosti 25t/stojan určený pro zvedání njetěžších železničních kolejových vozidel jako jsou např. lokomotivy. Dodáváme soupravu o 4 stojanech, možnost dodání soupravy o 6 stojanech. Zvedák PZ 25 je konstruován k vnitřnímu použití. Nosný sortiment opakované výroby Elektromechanický zvedák 7t UZZC 7.1 a UZZC 7.2  (pro zvedání nákladních automobilů, autobusů, trolejbusů a tramvají) Elektromechanické stojanové zvedáky 4x25t a 4x10t (pro vývaz podvozků a opravy vagónů a lokomotiv) Patkový elektromechanický zvedák - ST 12  (pro zvedání vagónových skříní a provádění montážních prací) Vlečný vrátek NV - 3 (pro vlečení a přibližování kolejových vozidel) Polohovadlo o nosnosti 16t  (především pro sváření rámů železničních vagónů, tramvají atp.) Hydraulická pojízdná pracovní plošina - E - 10 (určena do montážních hal a lakoven) Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvají (nosnost soupravy "2 podvozky" 20t) Zvedací plošina - ZP 5,5 M (určena pro opravy tramvajových podvozků) Předpokládané použití odu podmínkám stanoveným pro pracovní místo. Zvedáky nejsou určeny pro venkovní prostředí a prostředí s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů a par. Jednotlivé stojany jsou opatřeny hydraulicky vysouvatelným podvozkem. Nosič zadních otočných kol je přišroubován dvěma šrouby k sup Elektromechanický zvedák UZZC 7.1 o nosnosti 7t/stojan určený pro zvedání železničních kolejových vozidel, tramvají, vozů metra, autobusů, trolejbusů atd. Dodáváme soupravy o 4, 6, 8, 10 a 12 stojanech. Hydraulický systém podvozku.   Elektromechanický zvedák UZZC 7.2 o nosnosti 7t/stojan určený pro zvedání železničních kolejových vozidel, tramvají, vozů metra, autobusů, trolejbusů atd. Dodáváme soupravy o 4, 6, 8, 10 a 12 stojanech. Mechanický systém podvozku. Elektromechanický zvedák PZ 10 Elektromechanický zvedák o nosnosti 10t/stojan určený pro zvedání těžších železničních kolejových vozidel jako jsou např. vagóny, některé lokomotivy. Dodáváme soupravy o 4 stojanech. Zvedák PZ 10 je konstruován k vnitřnímu použití. Elektromechanický zvedák PZ 25   Elektromechanický zvedák o nosnosti 25t/stojan určený pro zvedání njetěžších železničních kolejových vozidel jako jsou např. lokomotivy. Dodáváme soupravu o 4 stojanech, možnost dodání soupravy o 6 stojanech. Zvedák PZ 25 je konstruován k vnitřnímu použití. Elektromechanický zvedák UZZC 7.1 o nosnosti 7t/stojan určený pro zvedání železničních kolejových vozidel, tramvají, vozů metra, autobusů, trolejbusů atd. Dodáváme soupravy o 4, 6, 8, 10 a 12 stojanech. Hydraulický systém podvozku.   Elektromechanický zvedák UZZC 7.2 o nosnosti 7t/stojan určený pro zvedání železničních kolejových vozidel, tramvají, vozů metra, autobusů, trolejbusů atd. Dodáváme soupravy o 4, 6, 8, 10 a 12 stojanech. Mechanický systém podvozku. Elektromechanický zvedák PZ 10 Elektromechanický zvedák o nosnosti 10t/stojan určený pro zvedání těžších železničních kolejových vozidel jako jsou např. vagóny, některé lokomotivy. Dodáváme soupravy o 4 stojanech. Zvedák PZ 10 je konstruován k vnitřnímu použití. Elektromechanický zvedák PZ 25   Elektromechanický zvedák o nosnosti 25t/stojan určený pro zvedání njetěžších železničních kolejových vozidel jako jsou např. lokomotivy. Dodáváme soupravu o 4 stojanech, možnost dodání soupravy o 6 stojanech. Zvedák PZ 25 je konstruován k vnitřnímu použití. Nosný sortiment opakované výroby Elektromechanický zvedák 7t UZZC 7.1 a UZZC 7.2  (pro zvedání nákladních automobilů, autobusů, trolejbusů a tramvají) Elektromechanické stojanové zvedáky 4x25t a 4x10t (pro vývaz podvozků a opravy vagónů a lokomotiv) Patkový elektromechanický zvedák - ST 12  (pro zvedání vagónových skříní a provádění montážních prací) Vlečný vrátek NV - 3 (pro vlečení a přibližování kolejových vozidel) Polohovadlo o nosnosti 16t  (především pro sváření rámů železničních vagónů, tramvají atp.) Hydraulická pojízdná pracovní plošina - E - 10 (určena do montážních hal a lakoven) Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvají (nosnost soupravy "2 podvozky" 20t) Zvedací plošina - ZP 5,5 M (určena pro opravy tramvajových podvozků) Nosný sortiment opakované výroby Elektromechanický zvedák 7t UZZC 7.1 a UZZC 7.2  (pro zvedání nákladních automobilů, autobusů, trolejbusů a tramvají) Elektromechanické stojanové zvedáky 4x25t a 4x10t (pro vývaz podvozků a opravy vagónů a lokomotiv) Patkový elektromechanický zvedák - ST 12  (pro zvedání vagónových skříní a provádění montážních prací) Vlečný vrátek NV - 3 (pro vlečení a přibližování kolejových vozidel) Polohovadlo o nosnosti 16t  (především pro sváření rámů železničních vagónů, tramvají atp.) Hydraulická pojízdná pracovní plošina - E - 10 (určena do montážních hal a lakoven) Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvají (nosnost soupravy "2 podvozky" 20t) Zvedací plošina - ZP 5,5 M (určena pro opravy tramvajových podvozků) Předpokládané použití odu podmínkám stanoveným pro pracovní místo. Zvedáky nejsou určeny pro venkovní prostředí a prostředí s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů a par. Jednotlivé stojany jsou opatřeny hydraulicky vysouvatelným podvozkem. Nosič zadních otočných kol je přišroubován dvěma šrouby k sup Předpokládané použití odu podmínkám stanoveným pro pracovní místo. Zvedáky nejsou určeny pro venkovní prostředí a prostředí s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů a par. Jednotlivé stojany jsou opatřeny hydraulicky vysouvatelným podvozkem. Nosič zadních otočných kol je přišroubován dvěma šrouby k sup Polohovadlo o nosnosti 2,25t, 10t a 16t pro zvedáky 25t Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvají Železniční elektromechanické patkové zvedáky 4x25t a 4x10t Polohovadlo o nosnosti 2,25t, 10t a 16t pro zvedáky 25t Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvají Polohovadlo o nosnosti 2,25t, 10t a 16t pro zvedáky 25t Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvají Železniční elektromechanické patkové zvedáky 4x25t a 4x10t Železniční elektromechanické patkové zvedáky 4x25t a 4x10t Hlavní výrobní činností strojírny je výroba zvedáků pro silniční a kolejová vozidla. Stovky spokojených zákazníků pracují s našimi zvedáky v různých servisních centrech nejen v České republice,  ale i v zahraničí. Díky našim technickým možnostem a odborným znalostem jsme schopni vyrobit i netypická strojní zařízení a konstrukce dle přání zákazníka, jakož i technologické linky pro slévárny, transportéry, jeřáby, apod. lem Hodopur 2 KPUR odstín RAL 5005. Na stojanech zvedáků je vyznačena nosnost, meze zdvihu a pořadová čísla 1 - 4 v soupravě zvedáků. V souladu s technickou zprávou elektro jsou umístěny výrobní štítky jednotlivých zvedáků, rozvaděčů a popsány ovládací prvky na rozvaděčích. Na DENNIS EAGLE,Warwick, UK - svařence podvozků a nástaveb účelových vozidel DOUGLAS, Arle-Cheltenham, UK - svařence podvozků a nástaveb účelových vozidel České dráhy, CZ - 450 souprav zvedáků 100t a 40t LD Česká Třebová, CZ - demontážní hříž 30t LD Praha - Vršovice, CZ - demontážní hříž 70t METRO Praha - Zličín, CZ - demontážní hříž 30t SLOVENSKÉ ŽELEZNICE, SK - 150 souprav zvedáků 40t Dücker Langenfeld, D - dopravní tratě a točny AFT Bautzen, D - části dopravních systémů - nosiče SAFED Delémont, CH - části a podskupiny kalících pecí SIGMA Hodonín, CZ - technologické konstrukce slévárny ŽOS Nymburk, CZ - zařízení pro spalovnu průmyslových odpadů MONTEX Elsdorf-Berrensdorf, D - podstavce robotů Dopravní podnik hl. města Prahy, CZ - zvedací zařízeni autobusů a tramvají Dopravné podniky mesta Bratislavy, SK - zvedací zařízeni autobusů a tramvají ŠKODA AUTO Ml. Boleslav, CZ - zvedací zařízeni aut ROLLTEC Tramsp. Systeme, D/UK - speciální jednoúčelové svařence Technická data: Nosnost soupravy: Nosnost zvedáku: Maximální zdvih: Minimální zdvih: Max. vyložení ramene: Min. vyložení ramene: Rychlost zdvihu: Rozměry (výška x šířka x délka): Rozchod kol příčného pojezdu: Rozchod kol podélného pojezdu: Hmotnost soupravy: Hmotnost zvedáku: Rozvodná soustava: 100 tun 25 tun 2 800 mm 550 mm 745 mm +- 5 mm 300 mm +- 5 mm 0,15 m/min. 4 000 x 1 340 x 2 100 mm 1 100 mm 1 100 mm 11 300 kg 2 825 kg 3 PEN ~ 50 Hz 380V FEREX-ŽSO - slévárna a strojírna FEREX-ŽSO spol. s.r.o. je jedním z předních evropských dodavatelů brzdových špalíků z šedé litiny (P10 - P30), tohoto pro železnici nepostradatelného komponentu. Výrobu brzdových špalíků z šedé litiny se podařilo rozšířit o sortiment traktorových závaží, v neposlední řadě pak nabízíme ruční odlévání.   Kromě slévárny šedé litiny se FEREX-ŽSO spol. s.r.o. věnuje také strojírenské výrobě, jedná se zejména o výrobu a servis elektromechanických zvedáků, vlečných vrátků a dalších výrobků používaných převážně v železničních opravnách, depech apod. Technická data: Nosnost jednoho zvedáku:Nosnost soupravy čtyř zvedáků:Minimální zdvih:Maximální zdvih:Rychlost zdvihu:Vyložení:Půdorysné rozměry:Hmotnost zvedáku: 12 tun48 tun650 mm2 500 mm0,25 m/min.210 mm1 115 x 1 293 mm1 100 kg Technická data Nosné rameno s nástavcem Nosné Rameno bez nástavce Nosné Rameno D Nosnost soupravy:Nosnost stojanu:Maximální zdvih A:Minimální zdvih B:Max. vyložení ramene C:Min. vyložení ramene D:Rychlost zdvihu:Výška stojanu E:Šířka stojanu F:Délka stojanu G:Rozchod příčného pojezdu:Rozchod podélného pojezdu:Hmotnost zvedáku:Hmotnost soupravy:Rozvodná soustava: 40t10t2 020 mm680 mm765 mm100 mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V 40t10t1 898 mm558 mm515 mm100 mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V 40t10t1 770 mm490 mm765 mm- mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V Základní technické údaje Polohovadlo je nainstalováno na 2 stojany zvedáků 25t (namísto ramen), Nosnosnost poháněného polohovadla i protilehlého polohovadla bez motoru 6 - 8t jednotlivě, Vyložení polohovadla od přední hrany sloupu (viz nákres). Vaše úchyty (nejsou předmětem dodávky) mohou mít vyložení do 590 mm od čelní desky průměr 1 165 mm z plechu tl. 20, kterým končí námi dodané polohovadlo, Polohovadlo se otáčí rychlostí 1,2 ot./min. a je poháněno brzdovým elektromotorem. Těžiště svařence (hmotnost max. do 16t) musí být do 0,2 m od osy rotace, Na zvedáku 25t je upravený rozvaděč, se zásuvkou pro napájení elektromotoru polohovadla a tlačítkem pro otáčení na obě strany. Nelze současně provádět zdvih a otáčení!, Na základě zvedáku 25t jsou navařeny 2 patky pro možnost kotvení šrouby při použití polohovadla, Polohovadla lze z vozíku vyjmout (po vysunutí nosného šroubu) a nahradit normálními rameny nosností 25t. Po výměně postupovat podle ČSN 27 0808, kap. 11, Strojírna FEREX-ŽSO spol.s r.o. patří mezi přední české výrobce servisních zvedáků. Hlavní výrobní činností strojírny je výroba zvedáků pro silniční a kolejová vozidla a speciálních svařenců pro automobilní nástavby. Díky našim technickým možnostem a odborným znalostem jsme schopni vyrobit i netypické strojní zařízení a konstrukce dle přání zákazníka, technologické linky pro slévárny, transportéry, jeřáby, apod..      Strojírna je kvalifikačně i technicky vybavena pro zakázkovou, kusovou i malosériovou výrobu. V současné době má závod charakter zakázkové strojírenské výroby. Přibližně 85% produkce je exportováno zahraničním zákazníkům.                       více o strojírenské výrobě => ámce podvozku.Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvaje je určen v páru pro zvedání skříně tramvajového vozu T3 na pracovišti mytí a čištění spodku tramvajové skříně a na pracovišti lakování pro provádění konzervace a lakování spodku skříně v pracovní poloze při lem Hodopur 2 KPUR odstín RAL 5005. Na stojanech zvedáků je vyznačena nosnost, meze zdvihu a pořadová čísla 1 - 4 v soupravě zvedáků. V souladu s technickou zprávou elektro jsou umístěny výrobní štítky jednotlivých zvedáků, rozvaděčů a popsány ovládací prvky na rozvaděčích. Na lem Hodopur 2 KPUR odstín RAL 5005. Na stojanech zvedáků je vyznačena nosnost, meze zdvihu a pořadová čísla 1 - 4 v soupravě zvedáků. V souladu s technickou zprávou elektro jsou umístěny výrobní štítky jednotlivých zvedáků, rozvaděčů a popsány ovládací prvky na rozvaděčích. Na Strojírna FEREX-ŽSO spol.s r.o. patří mezi přední české výrobce servisních zvedáků. Hlavní výrobní činností strojírny je výroba zvedáků pro silniční a kolejová vozidla a speciálních svařenců pro automobilní nástavby. Díky našim technickým možnostem a odborným znalostem jsme schopni vyrobit i netypické strojní zařízení a konstrukce dle přání zákazníka, technologické linky pro slévárny, transportéry, jeřáby, apod..      Strojírna je kvalifikačně i technicky vybavena pro zakázkovou, kusovou i malosériovou výrobu. V současné době má závod charakter zakázkové strojírenské výroby. Přibližně 85% produkce je exportováno zahraničním zákazníkům.                       více o strojírenské výrobě => Hlavní výrobní činností strojírny je výroba zvedáků pro silniční a kolejová vozidla. Stovky spokojených zákazníků pracují s našimi zvedáky v různých servisních centrech nejen v České republice,  ale i v zahraničí. Díky našim technickým možnostem a odborným znalostem jsme schopni vyrobit i netypická strojní zařízení a konstrukce dle přání zákazníka, jakož i technologické linky pro slévárny, transportéry, jeřáby, apod. Hlavní výrobní činností strojírny je výroba zvedáků pro silniční a kolejová vozidla. Stovky spokojených zákazníků pracují s našimi zvedáky v různých servisních centrech nejen v České republice,  ale i v zahraničí. Díky našim technickým možnostem a odborným znalostem jsme schopni vyrobit i netypická strojní zařízení a konstrukce dle přání zákazníka, jakož i technologické linky pro slévárny, transportéry, jeřáby, apod. Technická data: Nosnost soupravy: Nosnost zvedáku: Maximální zdvih: Minimální zdvih: Max. vyložení ramene: Min. vyložení ramene: Rychlost zdvihu: Rozměry (výška x šířka x délka): Rozchod kol příčného pojezdu: Rozchod kol podélného pojezdu: Hmotnost soupravy: Hmotnost zvedáku: Rozvodná soustava: 100 tun 25 tun 2 800 mm 550 mm 745 mm +- 5 mm 300 mm +- 5 mm 0,15 m/min. 4 000 x 1 340 x 2 100 mm 1 100 mm 1 100 mm 11 300 kg 2 825 kg 3 PEN ~ 50 Hz 380V Technická data Nosné rameno s nástavcem Nosné Rameno bez nástavce Nosné Rameno D Nosnost soupravy:Nosnost stojanu:Maximální zdvih A:Minimální zdvih B:Max. vyložení ramene C:Min. vyložení ramene D:Rychlost zdvihu:Výška stojanu E:Šířka stojanu F:Délka stojanu G:Rozchod příčného pojezdu:Rozchod podélného pojezdu:Hmotnost zvedáku:Hmotnost soupravy:Rozvodná soustava: 40t10t2 020 mm680 mm765 mm100 mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V 40t10t1 898 mm558 mm515 mm100 mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V 40t10t1 770 mm490 mm765 mm- mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V Technická data: Nosnost soupravy: Nosnost zvedáku: Maximální zdvih: Minimální zdvih: Max. vyložení ramene: Min. vyložení ramene: Rychlost zdvihu: Rozměry (výška x šířka x délka): Rozchod kol příčného pojezdu: Rozchod kol podélného pojezdu: Hmotnost soupravy: Hmotnost zvedáku: Rozvodná soustava: 100 tun 25 tun 2 800 mm 550 mm 745 mm +- 5 mm 300 mm +- 5 mm 0,15 m/min. 4 000 x 1 340 x 2 100 mm 1 100 mm 1 100 mm 11 300 kg 2 825 kg 3 PEN ~ 50 Hz 380V Technická data Nosné rameno s nástavcem Nosné Rameno bez nástavce Nosné Rameno D Nosnost soupravy:Nosnost stojanu:Maximální zdvih A:Minimální zdvih B:Max. vyložení ramene C:Min. vyložení ramene D:Rychlost zdvihu:Výška stojanu E:Šířka stojanu F:Délka stojanu G:Rozchod příčného pojezdu:Rozchod podélného pojezdu:Hmotnost zvedáku:Hmotnost soupravy:Rozvodná soustava: 40t10t2 020 mm680 mm765 mm100 mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V 40t10t1 898 mm558 mm515 mm100 mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V 40t10t1 770 mm490 mm765 mm- mm0,25 m/min.3 135 mm1 270 mm1 590 mm1 140 mm1 105 mm1 396 kg5 584 mm3 PEN ~ 50 Hz 380V Technická data: Nosnost jednoho zvedáku:Nosnost soupravy čtyř zvedáků:Minimální zdvih:Maximální zdvih:Rychlost zdvihu:Vyložení:Půdorysné rozměry:Hmotnost zvedáku: 12 tun48 tun650 mm2 500 mm0,25 m/min.210 mm1 115 x 1 293 mm1 100 kg Technická data: Nosnost jednoho zvedáku:Nosnost soupravy čtyř zvedáků:Minimální zdvih:Maximální zdvih:Rychlost zdvihu:Vyložení:Půdorysné rozměry:Hmotnost zvedáku: 12 tun48 tun650 mm2 500 mm0,25 m/min.210 mm1 115 x 1 293 mm1 100 kg Základní technické údaje Polohovadlo je nainstalováno na 2 stojany zvedáků 25t (namísto ramen), Nosnosnost poháněného polohovadla i protilehlého polohovadla bez motoru 6 - 8t jednotlivě, Vyložení polohovadla od přední hrany sloupu (viz nákres). Vaše úchyty (nejsou předmětem dodávky) mohou mít vyložení do 590 mm od čelní desky průměr 1 165 mm z plechu tl. 20, kterým končí námi dodané polohovadlo, Polohovadlo se otáčí rychlostí 1,2 ot./min. a je poháněno brzdovým elektromotorem. Těžiště svařence (hmotnost max. do 16t) musí být do 0,2 m od osy rotace, Na zvedáku 25t je upravený rozvaděč, se zásuvkou pro napájení elektromotoru polohovadla a tlačítkem pro otáčení na obě strany. Nelze současně provádět zdvih a otáčení!, Na základě zvedáku 25t jsou navařeny 2 patky pro možnost kotvení šrouby při použití polohovadla, Polohovadla lze z vozíku vyjmout (po vysunutí nosného šroubu) a nahradit normálními rameny nosností 25t. Po výměně postupovat podle ČSN 27 0808, kap. 11, Základní technické údaje Polohovadlo je nainstalováno na 2 stojany zvedáků 25t (namísto ramen), Nosnosnost poháněného polohovadla i protilehlého polohovadla bez motoru 6 - 8t jednotlivě, Vyložení polohovadla od přední hrany sloupu (viz nákres). Vaše úchyty (nejsou předmětem dodávky) mohou mít vyložení do 590 mm od čelní desky průměr 1 165 mm z plechu tl. 20, kterým končí námi dodané polohovadlo, Polohovadlo se otáčí rychlostí 1,2 ot./min. a je poháněno brzdovým elektromotorem. Těžiště svařence (hmotnost max. do 16t) musí být do 0,2 m od osy rotace, Na zvedáku 25t je upravený rozvaděč, se zásuvkou pro napájení elektromotoru polohovadla a tlačítkem pro otáčení na obě strany. Nelze současně provádět zdvih a otáčení!, Na základě zvedáku 25t jsou navařeny 2 patky pro možnost kotvení šrouby při použití polohovadla, Polohovadla lze z vozíku vyjmout (po vysunutí nosného šroubu) a nahradit normálními rameny nosností 25t. Po výměně postupovat podle ČSN 27 0808, kap. 11, ámce podvozku.Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvaje je určen v páru pro zvedání skříně tramvajového vozu T3 na pracovišti mytí a čištění spodku tramvajové skříně a na pracovišti lakování pro provádění konzervace a lakování spodku skříně v pracovní poloze při ámce podvozku.Kolejový podvozek s hydraulickým zvedákem tramvaje je určen v páru pro zvedání skříně tramvajového vozu T3 na pracovišti mytí a čištění spodku tramvajové skříně a na pracovišti lakování pro provádění konzervace a lakování spodku skříně v pracovní poloze při

Powered by: Firm Web System   Tvorba webových stránek Liberec
login
md5:2065e679fc8449d74c95dc44069c54ac:www.ferex-zso.cz genet:0.096